010909

Hej alla! Hoppas ni har haft en bra tisdag. Jag pluggade
innan till mitt spanska prov som jag har imorgon & sedan
tittade jag på the hills. Råkade somna framför tvn och vaknade
vid 8 så nu är jag helt pigg! Inte bra .. ajja suzi kom över &
vi köpte lite grejer på backen (en kiosk vid mig) sen satt vi
oss på min balkong och snackade skit länge. i love my best friend!


Köpte nytt pennskrin, nya pennor och sånt där idag!


OKEJ! Detta är ingen seriös bild utan en flippbild. Klädde på mig detta
snabbt när vi skulle ut och handla.


Kommentarer
Postat av: Marie

Heejsan:) allt bra?

Förlåt för att jag är sååå himla seg på att svara:( men har haft en massa strul med blogg.se vet inte om du också haft det?

Jag har en liten tävling just nu så delta gärna i den om du har lust:)

2009-09-01 @ 22:47:54
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/
Postat av: ampelos

måste också köpa pennor och sånt!

2009-09-01 @ 23:05:58
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0