shoppat

Kom nyss hem från en runda på stan. Suzi joinade mig. Tillsammans
har vi två aldrig tråkigt. Vi kan börja med att hon skämde ut sig i rulltrappan
inne på h&m. "Jag måste dra ner mina byxor!" (Missuppfattas?) oyes!
Sedan fastnade en ring på hennes finger så personalen sprang med kräm
& sax.. alla bara glodde och jag asgarvade!

Jag köpte ett jättefint halsband och ett par nya skor till gymmet.
Yes! Jag ska gymma.. ääh vilket mirakel.

Nu ska jag äta sen ska jag faktiskt möta en person som stod mig väldigt nära.
Med andra ord så var vi bästa vänner men på grund av en viss sak så slutade
vi prata och har inte gjort det på flera månader! Men snart är personen här
och då ska vi prata ut. Mer får ni inte veta ;)

PS. JAG VISAR ER BILDER NÄR JAG KOMMER HEM. Ska försöka sno syrrans
digitalkamera.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

något kul som händer ikväll? :)



hoppas du får en jättebra lördag kväll!

2009-10-31 @ 17:10:57
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0