Vafaaaan?!

Nu måste jag skriva av mig lite. Så ni där ute som inte tål detta inlägget
behöver inte läsa eller ens komentera det men veeeeem fan ger elever plugg
på ett lov. Lönt att ha lov då när man ändå ska plugga? Lov är till för att ta det
lungt och inte få massa plugg att göra. Till denna veckan har jag ett stort Historia
arbete som ska vara klart, ett samhällsarbete som ska vara klart & en engelsk
bok som jag ska läsa, skriva uppsats om och även ta ut 50 glosor ut boken som
jag måste lära mig?!

O NU SÅ FÅR JAG REDA PÅ ATT JAG ÄVEN HAR PROV I FÖRETAGSEKONOMI?!
Alltså jag får seriöst utbrott! Ni lärare där ute får börja planera bättre och tänka
på att under lov så ska man inte ge sina elever massa läxor och prov! Nu måste
jag faktiskt börja plugga. ASSÅ FYFAN ! ... läs flippbloggen.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fia

Det var ett tag sedan, hur är det?? :)

2009-11-07 @ 21:36:55
URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0