giiiiiiiiiirls?

Vet ni vad jag kom på nyss? Vi tjejer kollar bara på vad killarna gör för
fel. Vi kollar aldrig på vad vi själva gör för fel! De flesta tjejerna i alla fall.
Ofta hör jag: Han sa så till mig & han gjorde det mot mig. Jag ska göra
slut! & sedan e de tillsammans igen. Men hallå om han gör eller säger
något till dig och du gör slut men väljer sedan att ta tillbaka honom vems
fel är det då om han upprepar samma misstag? Ditt! För att han vet att
du kommer förlåta honom gång på gång.

Vi tjejer säger också att killar är players och att de inte vet hur man ska
behandla en tjej & att dom är otrogna m.m. Det finns faktiskt killar som
gör allt för sin tjej och som vet hur de ska behandla henne. Killar som
inte är otrogna! Det finns även tjejer som är players och inte kan behandla
sin kille på rätt sätt. Tjejer brukar också vara otrogna! Vi får vell ta och kolla
på våra egna misstag och inte bara kolla på killarnas!

Ibland är jag bara fööööööör smaaart ;D hahaha!

Take Care / C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0