;D

Hejsan svejsan. Kom nyss hem från pappa. Lagade fullkorns pasta med honom
och det blev super gott. Vi båda gillar stark mat men eftersom min lillebror var på
plats kunde vi inte lägga i något starkt. Eftermiddagen fortsatte vi med film & massa
prat. Ska försöka leta upp en bra trafikskola så att jag & pappa kan gå en kurs tillsammans.
Efter det ska jag börja övningsköra. :) Fan vad jag längtar + att jag inte behöver så
mycket träning eftersom jag körde lite i libanon. hihi :)

För er som inte vet så är min mamma & pappa skilda sedan fleeeeeeera år tillbaka.
( va cirka 4 år när de skilde sig). Jag har en lillebror fast vi har tyvärr inte samma mamma.

Nu ska jag leka med kissen medans jag väntar på att suzana smsar mig. Det är ju
sommarlov så måste ut & hitta på något innan skolan börjar... & så glömde jag att
jag snart börjar sommarjobba. skit också men jaa pengarna rullar in ;D

Take Care / C.


Putte & jag på bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0