22 juli

Kom hem i natt efter att ha varit uppe i luften i cirka 5 timmar.
Blev en jobbig resa men hemma väntade en överraskning.
Hade nämligen fått en kissemisse av syster som inte följde
med på semestern. Sov bara i fyra timmar eftersom jag längtade
efter mina underbara friends som jag inte hade träffat sen dagen
jag åkte. Det va great & to much love när vi såg varandra. Åt thai box
med suzana. Något jag längtade desperat efter & umgicks med henne
stefan & nivin. big love till dom <3

Jag klagar på vädret eftersom det har regnat idag! Take me back to
Lebanon för fan. Nu är det movie & mat som gäller för imorgon laddar
jag inför Helsingborg Festivalen.

Take care / C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0