KGDLKGDÖLK DAMP!

Mina inlägg som jag skrev tidigare har nt dykt upp? MEN VA FAAAAN!
ajja får ta och kortfatta snabbt.

Jag hade en äkta mysig movie night by myself.. eller typ kissen va ju med :)
men hon kollade inte utan hon bara sov. Tittade på tre filmer & den sista var
step up 2 - the streets. Åååh just love that movie! Får sånn kick att jag vill
börja dansa igen efter att ha sett den filmen. Samma med 1an, you got served
& stamp the yard. goooosh, älskar att dansa ;D ajja efter filmerna satt jag &
planerade inför imorgon. Blir en big day men kan inte avslöja något eftersom
det är en överraskning & en person kanske råkar läsa min blogg.

Take care / C.


Step up 2 - the streets


This Christmas

Kommentarer
Postat av: pamel'ääää

såg den osså för några dagar sen :D

2009-08-03 @ 21:13:14
URL: http://pamsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0