gooooooooood morniiiing

Solen verkar vara på g! Jag vaknade för en liten stund sen men
egentligen hade jag behövt gå upp tidigt eftersom jag ska upp vid
7 imorgon. ( Börjar jobba då ) . Solen verkar vara på g. hoppas det
håller för regn vill jag absolut inte ha! ajja väntar på att min syster ska
komma så att jag kan ta mitt busskort & åka upp till pålsjöskog. Mitt
arbete ligger där så måste se var jag ska hoppa av nu varje morgon
i tre veckor & exakt var hemmet ligger. Sånt sulle jag ha förberett mig på
för några dagar sen men nej jag e förfan laaat! ajja ska ta & käka något nu.

Maddis har kommit hem så ska umgås med henne lite senare =) SAKNAT
DIG FÖRFAN! & så ska jag också träffa arta.

Take care / C.


Bild på mig från igår kväll haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0