daddys place

Hejhej, sitter hemma hos pappa nu. Har varit ute fööör länge. Drog
hit runt sex antar jag. Eller ja jag drog till min faster som bor i samma
trapphus. Har en kusin där som är 93a. Han ville ut och eftersom vi har
samma umgänge hängde vi lite med boysen mohaha. Pappa drog på
fest så suzi kom också hit en liten stund. Vi gjorde mat eller jaa jag gjorde
pommes och sånt som blev skit äckliga eftersom min pappa är nyttig och
bara hade olivolja hahaha. Brände mig i onödan eftersom maten blev blää
men jaa vi drog ist till min kuzz o käkade. Sen hit igen och kolla film. Nu sover
min lillebror så vi ska ut och busa.

Onödigt inlägg som folk inte kommer orka läsa men jaa jag lovar att
svara på era komentarer imorgon eftersom det finns folk som undrar
var jag köpt mina skor osv. + att jag lägger upp bilder då och så slumpar
jag fram finalisterna till tävlingen klockan 2.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0