28 augusti

tja bloggen! Jag var faktiskt och fikade på mezo med suzana,
bella & Noelle. Hade as kul som alltid. Värsta fixad och allt var
jag men glömde ta bild. Dock hade jag med min digital kamera.
Hade typ as platt hår, shorts med tunika och klackar. uuh very hothot!
haha nej skojar bara (: hoppas ni har haft en nice fredags kväll!

Imorgon blir det party!! Har bestämt min klädsel och lite så
men kommer vara sjukt stressad. Självklart ska ni få se hur
jag kommer se ut innan partyt för jag är faktiskt snäll ;D

Tog faktiskt snabbt en bild med webben. Blev dock
lite uggly och sånt där men ja den får duga för
inlägg utan bilder blir så jävla tråkiga!



ajja take care <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0