15 augusti

Är hemma nu. Visst var det kul där borta men inte så värsta eftersom
man stod längst fram o hörde hela tiden "BACKA, BACKA!" Gosh låt mig
lyssna på dom som sjunger nästa gång tack?! Då Medina kom till dunkers
var det mycket roligare (=

ajja advance patrol uppträde först där stod man osso längst fram. Jag fick
micken men valde att backa istället för att skämma ut mig (kunde inte
texten haha). Pamela idioten puttade fram mig så hörde man hur jag skrek
i micken. Så jah.. jag skämde ändå ut mig. Ajja det var si så där. Lite synd bara
att det förstördes när Medina uppträde. Något skit med mickarna. Dom hade kört
ner från Jönköping för att sjunga för oss och sedan skulle dom upp igen till gbg.
Det blev typ tre låtar & sedan sa dom att de inte gick mer. Vi ställde oss ett gäng
lite längre bort o fram kommer dom två från Medina o säger "Förlåt".. så jävla sött
alltså! ajja bättre lycka nästa gång.

Håller på o gör en fet hamburgare till mig själv haha ;D har faktiskt bara ätit en macka
idag. Ska sätta på någon film men jag vet inte vilken. Filmförslag någon?

(Bilder kommer senare eller imorgon är för lat just nu)






Kommentarer
Postat av: pämz

hahahahahahahahhah ja e bääääääääääääääst:D

vadå ja ville du skulle sjunga :P

hahahahhahahhaha

2009-08-16 @ 00:42:27
URL: http://pamsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0