I lost my way

Tja blogg readers or something.. Jag mår lite lite bättre så ska
dra iväg till Lantz trafik skola nu med suzi. Vi ska promenixa dit
haha & ja det är långt! Blir vi trötta på vägen så hoppar vi bara på
bussen men känner verkligen att jag vill ut och gå! Har suttit hemma
och försökt äta lite. Gick si så där. Annars har jag bara kollat på the
hills. Håller på och kollar på säsong 1. Älskar the hills så kan se om
det flera tusen miljoner gånger. Där överdrev jag men ja. Ha en good
torsdag! (: <3


En sjuk Caroline.


Det är inte ofta man ser mig med uppsatt hår.



Kommentarer
Postat av: - H*

- KRYA PÅ DAJ!

2009-09-03 @ 15:17:53
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0