it aint over.

Vaknade för en timme sedan. Sista dagen på sommarlovet så ska ut med några
vänner och bara ta det lungt. Innan jag går ska jag lägga in dagens outfit & på kvällen
kommer nog bilder från dagen. Jag har i alla fall inte latat mig som varje "morgon".
Gick upp direkt och rensade ögonbrynen och målade naglarna. Har även hunnit duscha
och platta håret. Nu ska jag ta på mig & sminka mig sedan äta. Men jag vet inte vad
det är för väder? Det verkar vara varmt men det är ändå något kallt i luften så vad fan kan
man ta på sig för något? :|

& tack för de gulliga komentarerna men min dator segar. (För mycket skräp på den) eller
så är det fel på bloggen men jag skall svara på dem ikväll. Fortsätt gärna komentera. Det
gör mig glad och då skriver jag fler inlägg ju! (:



Chris brown! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0