Fuskpäls

Av alla bloggar jag följer så är Dessie en av dom. Det är många som
har emot henne men jag tycker bara att hon är en ung tonåring som försöker
göra något bra men misslyckas ofta. I vissa inlägg skriver hon väldigt sött
medans i andra inlägg som vaknar en liten Kissie till liv. Det är då hon säger
väldigt elaka saker. Något jag störde mig mest på var detta:



1. Copycats SUCK: Störde mig lite på det men reagerade inte
 så mycket.  Hade mina läsare köpt likadana kläder som mig
och sett ut som mig hade jag bara blivit glad. Det visar ju bara att
det finns personer som ser upp till hur jag ser ut och min klädstil.
Varför  skapar man en  mode blogg och lägger upp massa saker man
 köpt om man inte vill att folk ska se ut som  man själv gör? ;)

2. Fake päls: Här reagerade jag super mycket! Så för man
 inte har en fet blogglön så kan man inte köpa äkta päls
 saker?  Folk som inte vill skada ett djur för dens päls föredrar
 fake päls! Att man ens nämner ordet "FATTIG". Det finns faktiskt folk
som är fattiga, folk som inte har råd till vad som helst! Sluta tryck ner alla
för vad kommer du göra när du är 40 år? Du  ska vell inte sitta och
 blogga då? Skolan verkar det inte som att du kommer fixa.
Då åker ju din "feta blogg lön" iväg och om du ens har råd med en
 fake päls jacka kan du ju ta och sätta upp en lapp på ryggen där det står
 "FATTIG". Tänk på vad du skriver dessie!






Länk.


Kommentarer
Postat av: martina

Oh, vad nice! Tack.

2009-08-23 @ 16:28:38
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: martina

Gud så roligt att vara en av finalisterna i Veckans blogg-tävlingen!

2009-08-23 @ 16:29:06
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: ellinor

svar: ah :)

2009-08-23 @ 18:41:29
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: frida

Håller med! Tror faktiskt många föredrar fejkpäls pga djuren.



Och det hon skrev innan om att folk härmar hennes klädstil är ju pinsamt eftersom hon typ bara handlar på ginatricot, då kan man ju faktiskt inte vänta sig att ingen annan ska ha samma kläder ;O

2009-09-04 @ 18:38:37
URL: http://fmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0