Fighting

Har kollat klart på Fighting. Den var super bra. Så värd att se alltså.
Som ni har märkt har jag inte gått ut idag. Har varit seg i kroppen och
haft värsta huvudvärken. Därför blev det ingen "dagens outfit" idag.
Imorgon kommer det jag lovar. Är dock lite osäker på om jag ska gå
på modell för en dag eftersom jag slutar halv 4. Har ju också extra kurser
denna veckan för jag klarade inte spanska steg 3 i 1an. Har glömt helt
att kolla min mail så får gå in nu och göra det. Hoppas ni har haft en bra
söndag. För mig är söndag en "ÖH det är skola imorgon-Dag". Sugiigt.

Nu ska jag i alla fall kolla min skol mail, plocka ut en skol outfit
från garderoben, välja väska, duscha, måla naglarna och sånt
där vanligt som tjejer brukar göra.


Random pic på mig från i somras.
(Tycker att inlägg utan bilder ser allmänt tråkiga ut.)


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

:D

2009-08-23 @ 21:46:24
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Aziza

hehe ;)

söt bild :)

2009-08-23 @ 21:58:01
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Postat av: Oumsan

Den ska jag också ta och kolla på nu stumpan lilla, du e så YEYE WOW WOW , ;D

2009-08-23 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0