salladsalladsallad

Tja bloggen! Jag kom nyss hem. Tog en lång promenad med
Suzi & Pamela. Vi kan aldrig vara seriösa när vi gör något. Men
vi funderar på att promenera en timme varje dag. På kvällen är
det faktiskt jätte mysigt. Att gå ut och gå är även nyttigt!

Vill även säga att jag är stolt över mig själv. Man brukar säga att
de första dagarna är mest jobbiga. Fastän jag fick lite panik och
sånt så klarade jag mig. Har endast ätit sallad idag & druckit massa
vatten & juice. Så ja, stor applåd till mig! Sedan vi började skolan
har jag bara ättit onyttig mat. Det har blivit en hel del kina mat,
subway, pasta pesto, soda, habibi, kebabking och sånt där. Usch
nej. Ska inte äta sånt på en månad ;). Jag är inte ute efter att banta
utan efter att få tillbaka min gamla kropp.

ajja, nu ska jag göra mina 150 situps och efter det duscha.
svarar på komentarer så fort jag e tbx.



Min goda sallad som jag åt innan här hemma.
Sallad kan faktiskt vara gott!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar sallad:)speciellt med kyckling och bacon i:)

2009-09-08 @ 09:12:39
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Carro :)

Hur mår du? :)

2009-09-08 @ 13:00:58
URL: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0