god morgon

Andra september idag. Vaknade klockan halv sju för
att hinna duscha, fixa mig & sånt dära. Hann till & med
med en frukost (:. Börjar egentligen kvart i tio idag men
jag ska göra ett spanska steg tre prov. Mitt näst sista prov
i spanska. wish me good luck! Imorgon blir det så klart
läger fast jag har blivit svinförkyld så vi får se om jag blir
sämre. Då stannar jag i vackra Helsingborg och skriver min
sista svenska A uppsats. Hinner inte ta bild på min outfit eftersom
jag måste ladda batteriet på digital kameran men tog ett
snabbt foto på tunikan jag har på mig.



Nu sätter jag hörlurarna i öronen och vandrar bort till skolan
som ligger si så där max fem minuter ifrån mig. Ha en bra dag
folket! (:



Kommentarer
Postat av: YAIYA

@caroline: riktiga ögon ;)

2009-09-02 @ 08:59:15
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0