VEM ÄR CAROLINE?

En liten presentation så ni vet vem jag är.

Jag är en tjej som är född år 1992. Efter sommarlovet börjar jag plugga andra året
på Cultura gymnasium. Jag läser Samhälle men har inte riktigt bestämt vad jag vill
bli efter gymnasiet. Jag är bosatt i Helsingborg som ligger i Skåne. Här spenderar jag
för det mesta mina dagar. Bor i en lägenhet mitt i stan tillsammans med min mamma &
syster. Pappa bor 10 minuter härifrån tillsammans med min lillebror. Vi har dock inte
 samma mamma. Ursprunligen så är jag från Libanon som ligger i Mellanöstern.
Åååh besök landet. Tro mig, you're going to love it!

Jag gillar att umgås med mina kompisar. Nästan varje dag umgås jag med Suzana.
 Tillsammans brukar vi hitta på vad vi ska göra och vilka vi ska träffa. Vår mötes plats
 kallar vi  för andra sidan. Det är där man alltid hittar alla ungdomar som bor på området.
 O juste, andra sidan är en gård :). Något mer som jag gillar är djur. Själv har jag en katt
& en fågel. Mitt rum är blått eftersom  jag är galen i blå färg. (helst ljusblå!) Min mobil & dator
 kan jag  inte heller  leva utan! :) Festa brukar jag göra men inte så ofta eftersom jag helst vill
vänta tills jag är 18 år. Inte för att det då är lagligt att  gå in på klubbar utan för att jag vill att
 det mesta ska vara nytt för mig. Jag är helt  galen i kläder & kändis skvaller.

Jag är kär i Christopher Maurice Brown (Chris Brown). Efter att ha sett hans konsert
 den 25/1-09  blev jag störtkär och det är jag fortfarande. Är en äkta stalker som försöker
 ta reda på allt om hans  liv haha fast jag vet ju det mesta! Hans namn, syskon,
 föräldrar, låtar, vart han bor, hans föräldrar, hans  längd m.m. Desutom så kommer jag på
 massa plans om hur jag ska lära känna honom för att visa honom
 att jag är den rätta! haha ibland är jag bara för pinsam ;p

Så nu vet ni en hel del om mig ;D

Take care / C.


Kommentarer
Postat av: irfo

grattis på din första kommentar

2009-07-28 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0