MJ <3

Kom hem för en liten stund sen. Brukar sitta och läsa på http://starlounge.msn.se/
varje kväll för att få reda på senaste nytt om kändisar jag är intresserad av.
Nyss hittade jag om Michael Jackson.

'' Enligt en poliskälla har Michael Jacksons läkare Conrad Murray nu erkänt att han
 hjälpt till att injicera drogen popofol intravenöst under Michaels sista dygn i livet, rapporterar
 AP.  

Som Starlounge tidigare rapporterat misstänks popstjärnans hjärtstillestånd som
 ledde fram till hans död ha orsakats av en kraftfull dos av läkemedlet propofol, som
 vanligtvis används för att söva patienter inför en operation.

Conrad Murray ska enligt poliskällan ha erkänt att han gett Michael drogen
 några timmar innan  han dog. Conrads advokat hävdar dock att hans klient
"inte har ordinerat något som har dödat Michael Jackson".  

Under tisdagen genomfördes ytterligare en razzia mot Conrad Murray.
Den här gången sökte polisen igenom hans villa i Las Vegas.  

Läkaren, som närvarade vid razzian, uppges ha varit samarbetsvillig då
 polisen under gårdagen genomsökte hans hem. På plats beslagtogs
 mobiltelefoner och en hårddisk, uppger nyhetsbyrån AP.  

I förra veckan gjordes även en stor razzia vid Michaels läkares klinik
 i Houston i Texas. Med sig hade polisen en husrannsakan där det stod att de
 nu utreder Jacksons död som dråp.

Resultatet av den rättsmedicinska undersökningen av Michaels kropp
 förväntas komma någon gång denna vecka. ''

Hade Michael inte fått läkemedlet propofol så tror jag att han idag faktiskt hade
 levt. Då hade inte flera miljoner fans gråtit och då hade folk inte missat
 hans konserter. Själv var jag inte så jätte stort fan av Michael Jackson. Visst tyckte
 jag att han va jätte bra och helt otrolig. Under en stor del av sitt liv hade Michael
 det svårt. Det har jag själv sett på kanalen E där dom brukar visa om kändisars
 liv. Själv tror jag verkligen inte på anklagelserna om att han var pedofil! Jag tror att
det handlade om pengar eftersom MJ hade mycket pengar. Idag tycker jag synd
 om alla fans &  MJ:s familj. Speciellt hans små barn. Jag hoppas att de en dag talar
 för världen hur deras pappa  var som person så att man kan få veta hur den riktiga Michael
 Jackson var utan nått media snack. & om han blev mördad då hoppas jag att den personen
 får det svåraste livet någonsin. Inte för att Michael var den berömde sångaren som kom på
bla. moonwalk utan för att han tog ifrån tre små barn deras pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0