good morning

Det blåser lite lite grann ute men det finns sol. Det finns sooool i Sverige!
omg vilket jävla mirakel alltså :D funderar starkt på shorts idag men vet inte
om det är kallt..

Vaknade av att mamma skrek på min kisse som attackerade hennes fågel.
FAST EGENTLIGEN VAR DET TVÄRTOM! Det är alltid han som attackerar
henne men det kan min mamma aldrig förstå. Dom är som tom and jerry.
Fast istället för en mus så är det en fågel..

Idag ska jag i alla fall ut i det varma! Vet inte än vad jag ska göra men kommer
säkert hamna på andra sidan en stund med suzi o alla andra :) yäyä ska försöka
sätta på mig något fint idag som ni sedan får se ;D
Nu ska jag äta frukost

Take care / C.


Vi börjar dagen med en bild på min älsklingsman! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0