tja bloggen!

shulululululu, nej skojar bara. Är lite morgon trött. Har precis käkat
och fixat mig så ska dra till skolan om typ 20 minuter. Börjar halv 9.
Tvåans första naturkunskaps lektion. & den slutar kvart över 11. HEJSAN
VILL DU SKJUTA MIG I HUVUDET? Nej men vi har en ny lärare. Hon
jag hade i ettan hatade typ mig. Fick kompletera om allt jag lämnade in & typ
alla i klassen fick göra det så vem är det fel på? Eleverna eller läraren?
& nu har jag henne i matte. HEJ IG I MATTE B! Nej men ska ge den nya läraren
en chans faktiskt (:

Såg ni den där serien igår på SVT? Jag tyckte den var så där men det är
nog för att hon blonda karaktärens tänder störde mig jätte mycket. Förlåt
mig jag försöker inte vara elak bara ärlig. För att jag ska dras till en film
måste typ de flesta i filmen vara snygga. Som i " a walk to remember".
GAAAAAAAH SNYGGINGEN DÄR JU ! :D huvud rollen då.

ajja nu ska jag mumsa vidare på min muffins.






Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Nee, eller jo men jag tog bort de och stuntade i de ;P

Har du fått det?

2009-08-27 @ 14:15:54
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0