SORRY

eller något i den stilen. Men vaknade lagom tidigt idag eller ja tidigt
för o va lilla carro. Har hunnit duscha äta & fixa mig. Ska snart röra
mig för ska va med lilla maddisen. Råkade ge henne min hem nyckel
igår & så har jag hennes. Hihi bra anledning för att kunna träffa henne.
I think im in love with you madde :$, do you want to marry me? PLZZZZ!
ne skojar bara har lite brist på liv som ni själva märker haha. men ja
vädret e trist & sverige är trist hittills (asså idag) eftersom jag inte har gjort
något speciellt. Omg märkte nyss att jag bara sitter & babblar hahaha .

ajja ni får ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: madde

YEEEEEEES I WANT TO MARRY U (a)så gulligt o bli friad på blogg :$

2009-08-12 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0