NYCKELPIGOR

Okej.. en eller två är väldigt söta men flera stycken på en & samma plats.
Usch jag pallar inte mer! För någon dag sen räknade jag nyckelpigorna på
en bänk. 23 stycken på ett & samma ställe. Jag hatar små kryp fast nyckelpigor
är jätte gulliga men nej nu blev dom äckliga eftersom det är miljontals!
& så får man inte glömma morgonen jag vaknade med en nyckelpiga på ansiktet
eller när jag var på väg itll bussen & alla flög framför mig! uuh börjar klia i
kroppen när jag tänker på det. ajja, får nog börja använda en skyddsdräkt eller
något. Egentligen borde vi i Sverige tänka på de i Helsingör som har det
MYCKET värre. Det är bara ett fåtal av Helsingörs nyckelpigor som har valt
att fortsätta sin resa till Sverige.


Alla bilder tagna från Google & visar hur det ser ut i Helsingör.








Kommentarer
Postat av: pamela

OMG :O

jag svär dom har festival

HAHA :D

2009-08-11 @ 23:43:19
URL: http://pamsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0