Nattbloggar

Nu nattbloggar jag haha! Vad gör alla nattugglor uppe nu?
Själv har man kollat på en gammal film "Love and basketball". Den
är så jävla bra! (: & så har jag kollat på one tree hill säsong 6. Ååh Jamie
är så jävla söt! Självklart hade man velat ha en liten unge som är precis
som honom. Just love that kid (: 

En annan serie som jag älskar förutom one tree hill är gossip girl. Rika tonåringar
som stöter på skvaller, kärlek, svek och massa. Bara för man har massa
pengar betyder det inte att man är lycklig men å andra sidan kan man gå
ut o shoppa när man vill. En serie jag brukade titta på innan varPrison Break
men det blev lite överdrivet & långtråkigt så det la man ner.

Tänke kolla runt lite i bloggar & massa nu sen ta & lägga mig.
ps. jag vet att min design suger men hallå jag fattar 0 när det
gäller att designa sin blogg.. & min syrra har typ aldrig tid. Någon
som kan vara snäll & hjälpa mig? (a)

ajja sov gott alla.


Lilla Jamie


Kommentarer
Postat av: päm

HAN E SÅ JÄVLA SÖT DEN UNGEN ASSÅ:o

2009-08-14 @ 01:52:19
URL: http://pamsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0