NATTBLOGG

Min dator funkade nt innan men nu e den fixad! :)
Stefan fyllde år idag & fick en stooooooor överraskning. Hans pappa
bor i ättekulla och det var där han befann sig. Suz, jag & nivin drog och
köpte massa käk & sånt sedan tog vi bussen upp till äk för att möta upp
alla andra. Medans vi startade grillen och allt gick suz upp till stefan och
sa att hon ville ta en promenad. När han kom ut blev han riktigt chockad
när han såg alla sina närmaste vänner där & allt. Lyckad kväll blev det &
här kommer lite pics ;D.


Min outfit. Tröja från Ginatricot & armband från Libanon. körde på svarta naglar.


Nivin & suz försökte leka seriösa haha!


hahaha mina ben o allt blev helt cp på bilden.








Tobbe & Carro. ( jag blev ju nt wow på denna bild haha! )


jag & födelsedagsbarnet! GRATTIS BÄSTIS <3


jag & min nya cykel hahaha! passar perfekt ju

ajja nu ska jag gå o sova. natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0