my mama told me about boys like you.

Hejsan! Somnade på soffan framför The Hills. Har inte värsta följt den
men brukar kolla ibland. Den är rätt kul faktiskt. Det ända jag inte fattar
är om hela serien är en fake och det är repliker som de använder eller
om allt är sant och det verkligen är så de lever.

Tillbaka till sovandet. Jag sov jätte länge och hade värsta drömmarna.
Vaknade upp och åt en snickers. JAG ÅT EN SNICKERS! Jag brukar aldrig
äta chocklad. Alltså då äter jag väldigt väldigt väldigt sällan. Det är nog på
grund av att jag är på så jävla dåligt humör!!! ajja jag smsade suzi snabbt
som också hade somnat så vi ska ut vid tio och snacka girltalk. uuh
love that girl! ♥

ps. Kom på ett tríck med tröjan. Ska fota sen sätta in i senare inlägg.



Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, HIhi, jag med ;)

Åå, det låter kul :D

Idag så har jag varit i skolan och sen så har jag bara varit hemma :)

2009-08-25 @ 20:28:49
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0