im up..

ååh jag sov i typ 3 timmar. Gosh så skönt! Var ju mega,
mega trött. Nu är jag i alla fall pigg. Det blir inte malmö festivalen
på grund av det tråkiga vädret. I JUST LOVE SWEDEN! Kanske
drar vi & tar en fika på Mezo eller något. Det får vi se när hon kommer
hit.

Har jag glömt att berätta att jag ska på läger med klassen om två veckor?
Så kul det kommer bli! Vi har redan planerat att vara uppe hela natten och
den som somnar ska få en "fin" sminkning ;) mohahaha! im evil..

ajja de nya kläderna jag har fått hem blev jag inte så nöjd med. Inte allt i alla
fall. Har lämnat tillbaka lite. Eller ja jag skickade rättare sagt min mamma till
posten för att jag var för laaaat & de andra håller jag på och tvättar. Jag har
sånn galen o cp störd idé om att jag måste tvätta allt jag köper.. typ en vana.



Bild tagen från
Google, haha .




Kommentarer
Postat av: Liijnni

sv: ja jätte gärna :)

2009-08-21 @ 19:31:21
URL: http://liijnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0