Home

ET KOMMER BLI ETT LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG SÅ HOPPAS NI ORKAR LÄSA! ;D

Är hemma nu efter en lång dag! (: Drog för att möta mikko men hennes busstid
krockade med madlins tågtid så fick snabbt lämna hem mikko till mig & röra mig
ner mot knutpunkten. Mötte madlin som snabbt ville in till stan o köpa ett par skor
så det fick vi också göra. Satt hemma hos mig och insåg att vi va hungriga så drog
& köpte en sånn där god thaibox som jag har berättat om. Drog hem till mig & hade
as kul. Vi snackade massa skit o sånt som valiga tonårstjejer gör. Madlin & mikko
tänkte dra hem så skulle följa dem till 22.19 bussen som kom efter hundra år.
 
Vi  väntade jätte länge utan att se någon buss men andra grejer hände. Tre killar kallar
fram mig till en bil ( kände en av dom ). Han som körde frågade om min ålder. Så
jävla patetiskt alltså!! Efteråt satt jag o tjejerna o skratta skit mycket så kommer det
fram en sliskig importerad kille & börjar snacka med oss. När vi bad honom dra hotade
han att slå mig hahahha omg ;). De började regna lite så vi satte oss i buss saken & där
sitter en narkoman kille medans hans tjej kysser honom. När hon försöker dra upp
byxorna så drar hon upp trosorna istället o hela hennes röv syns.
 
Till sist böjde hon sig ner o FES ! Högt & det började stinka. Fyfan vad vi skattade alltså
hahaha . Vi sprang till knutan för att dom skulle ta bussen men OJDÅ där va ju deras buss
som va typ 40 minuter sen!!! Dom hoppa på bussen & jag fick ett hejhej av en sliskig idiot
importerad kille! ÖÖÖH VAAAAAD HAR HÄNT MED HELSINGBORG?!!! Bara sliskiga idioter
 som raggar på allt o alla.




Bilden togs förrigår ;D





Kommentarer
Postat av: madlin

bäääääästa dagen på länge hahahhahahaha !<3

2009-08-15 @ 01:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0