Hemma

Fick sluta några minuter tidigare så nu är jag hemma . (:

Hade vanliga lektioner idag så jag vet typ vad jag ska göra
i SH B & HI B. På rasten käkade jag på subway med charlotta
& Kelly. Grillat kycklingbröst med starksås. Sånt gillar vi! ;D
Mötte Lina Putte & Relle i bussen sen drog vi till Nic skolan. Lite
onödigt eftersom vi bara va där i typ 10 minuter. Bussen tbx kom
inte förrän tio i 1 & vår lektion började kvart i så vi gick tillbaka medans
putte hoppa på ett ben. Mohahahaha :D .


Mina armband.


Kelly & Charlotta ♥


Jag & mitt äckliga lockiga hår. USCH !


Försökte plasta in min bok. MIIIIISSLYCKAT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej!

jorå bra här meD :D

2009-08-25 @ 15:50:50
URL: http://realfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0