Helsingborgs Hiphop festival

För första gången någonsin ska det hållas en hiphop festival
i Helsingborg. Artister som bland annat Medina & Advance patrol
ska komma. Har redan sätt båda grupperna men det är klart att
jag vill dit igen. Så ja nu i helgen kommer jag se dom! (: Tyvärr längtar
jag inte lika mycket som de flesta gör. Hade jag fått önska mig en
artist hade jag lätt tagit chris brown men det vet ni ju redan haha ;D
Loggar in på hans hemsida varje dag för & se om det står något om
konserter men nej :( .

För er som inte vet så blev jag kär i Chris Brown den 25/1-09. Då jag stod
framför honom & o ja att vi fick ögonkontakt. kommer aldrig radera videon
från min mobil haha! Fast de va bara i några sekunder tyvär.. Han kanske bara
försökte se vem det var som skrek CHRIS BROWN MARRY ME! haha jag gjorde
nämligen det när det var helt tyst inne på forum & han stod framför mig. åååh
ta mig tillbaka tack!


Medina


Chris Brown under konserten. <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0