gröningen

Eftersom det var så fint väder idag bestämde jag, sanela & suzi oss för att
dra ner till gröningen & grilla med ett par andra. (Måååånga) Problemet var
bara hur vi skulle ta oss ner dit eftersom vi är för lata att gå & våra pengar hade
gått på käk och sånt där. Suzi tog sin cykel och ja det va meningen att vi skulle
sitta tre på den. OOOOJ vad det blev massor med problem haha! Jag halka av
typ tre gånger. Suzi höll på o tappa balansen för att vi va två som satt där bak &
Sanela skrek av rädsla. Vad gjorde folket? Joo dom flesta skrattade medans dom
andra sneade men haaaaaaaallå? Vi är tre ungdomar som lever livet & gör
skitsaker förfan!

Ajja nere på gröningen blev det bland annat mat & mycket annat skoj med alla
tills det blev för kallt & jag o suzi bestämde oss för att cykla hem till mig o kolla film.
Nu har hon gått hem så jag sitter här o latar mig. Läser lite bloggar och sånt där.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0