grattis suzi! <3

Hejhej! Kom nyss hem från suzi. Vi åt tårta och skrattade skit mycket.
Tror jag börjar få magmuskler nu.. Glömde tyvärr min digital kamera
hemma men sanela har bilderna så hon skickar över dom på msn när
hon är hemma så får ni se dom.

Ska ni se den nya serien på SVT? Läste om den på Kenzas blogg. True blood
heter den. Den verkar as bra så jag måste ge den en chans verkar det
som hihi. (:

ajja ska byta om nu, tvätta ansiktet och borsta tänderna. Tänker lägga mig
direkt efter serien så god natt alla <3



Kommentarer
Postat av: pämz

jajaja du ljuger säkert du ska säkert nte tvätta ansiktet borsta tänderna o sånt du ska säkert ba gå o lägga dig. HAHAHAHAHh ja e bääääääääääääääääääääst , har sanela skickat bilderna?:D

2009-08-26 @ 23:13:47
URL: http://pamsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem vann tävlingen??

2009-08-27 @ 00:01:02
Postat av: Mr. Incognito

Låter som ni hade skoj dag:D Va ska du hitta på för skoj idag?

2009-08-27 @ 07:28:57
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0