grått & tråkigt..

Var i skolan idag. Vi skulle ha vår första idrottslektion.
Kelly & jag kom för sent sen så hittade vi inte resten utav
klassen. Thao kom lite sent men blev inlåst på toan så det
var vår idrottslektion.

Ska sätta mig framför tv:n & plugga spanska. Har mitt näst
sista spanska prov på onsdag. Då menar jag mitt näst sista
spanska prov nåååååååågonsin :D . fyfan vad gött. Efter jag
har pluggat tänkte jag sitta och ha en liten blogg dag här för
har inte uppdaterat så bra med tanke på att jag har pluggat
en hel del (: . Duktig är jag. Men det blir lite shopping tips
och sånt där. För det gillar de flesta läsarna jag har ju ;D

I maj/juni drar jag till Costa Brava. åååh fleeera månader
dit men jag längtar som bara den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0