Fall

Hejsan. Maddisen kom innan så vi drog hem till suzi direkt som inte hade
tagit på sig eller något än!!!!! Jo hon hade sminkat sig men wow applåd för
hon ska alltid vara så seg. Ändå bråkar hon alltid med mig för hon tycker att
jag är seg. Vi drog i alla fall & fikade. Sedan bestämde vi oss för att dra upp
till Kärnan. Om ni är i Helsingborg och gillar att besöka ställen så ska ni lätt
till kärnan. Stod där & fotades lite sedan följde vi madde till hennes tåg. Både
suzi & jag va jätte hungriga så drog hem till henne & gjorde mat. Nu är vi hemma
hos mig & Suzi säger hej sen nu säger hon hejdå höhöhö.

Lite pics från idag:


Suzi & Carro på kärnan.






Carro & Madde




Suzi vet nt hur normalt folk i Sverige sitter & så har hon inte lärt sig hur
man pekar fuck you så hon gör de med fel finger ;D







& vi vill avsluta detta inlägg med att säga att vi är bääääääääst & snyggast!

Kommentarer
Postat av: pamela

HAHAH ni e ju roliga:P

2009-08-12 @ 20:48:13
URL: http://pamsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0