Brist på liv ;D

1. Hur gammal är du om fem år? 21 ska fylla 22 ;D
2. Vem var den sista du träffade? min syster
3. Hur lång är du? FÖR lång (154.5)
4. Vilken var den senaste film du sett? step up 2
5. Vem ringde du senast? pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till suzi: LOGGA IN PÅ MSN DÅ DIN JÄVEL!
7. Vad är dagens planer? Duscha, fixa mig sen surprise ;D
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag gillar faktiskt mer & smsa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? typ 15 min sen.
11. Vilken ögonfärg har du? FINT bruna HAHA!
12. När vaknade du idag? 2 (a)
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja & jag fick 200 kr av ägaren ;D
14. Vilken är din favoritplats? a.s. <3  
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift med Chris Brown & bor i USA
tillsamans med våra kids ;D
17. Vad skrämde dig som barn? min pappas kompis, han hade knappt nått hår på huvet.
18. Vem fick dig att skratta senast?  Chris Brown i This Christmas ;D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? finns det någon ålder på de ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Skåne så 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på var jag är
26. Är du social? Enligt folk så kan jag vara programledare i RIX FM

27. Vilken är din favoritglass? Daim :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
TOOOOO MUUUUUUCH
29. Tycker du om kinamat? LOVE IT!
30. Tycker du om kaffe? Med mycket socker & möjlk annars icke sa nicke!
31. Vad dricker du till frukost? Mer apelsin
32. Sover du på någon särskild sida? har faktiskt aldrig tänkte på det
33. Kan du spela poker? Nej men har kunnat
34. Tycker du om att mysa? jaaaa
35. Är du en beroendemänniska? e jag det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp :D
37. Vill du ha barn? Om Chris Brown e pappsen annars ska jag adoptera förfan 
38. Kan du några andra språk än svenska? JAAA, jag går i skolan & bor på GA?
39. Har du någonsin åkt ambulans? jaa när en tjej kompis fejkade hjärtattack ^^
40. Föredrar du havet eller en pool? Så länge det inte finns hajar är allt ok :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & små saker.
42. Äger du dyra smycken? japps men dom e på banken så försök nt göra inbrott ;D
43. Har du någon gång testat narkotika? nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? popcorn :D
45. Vem är den roligaste människan du känner? finns en hel del faktiskt 
46. Välj ett ärr på din kropp?
jag har massor av ärr, vill nt såra dom andra.
47. Vad har du för ringsignal?
Chris Brown - Wall to wall :$
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nää men napp o sånt haha :P
49. Flirtar du mycket? Nej bara på flipp isf.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har jag ens nån profilbild?
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej har nt fått mitt körkort än.
53. Vilken var den senaste bok du läste? kmr inte ihåg
54. Läser du dagstidningen? sällan.. väldigt sällan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej.
56. Dansar du i bilen?
HAHA men aa
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? De va så länge sen så dont remember!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jobb tider osv.
59. När var du i kyrkan senast? Det minns jag inte .
60. Vilka personer utmanar du? Dom som har brist på liv som lilla carro ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0