bloggdesign

Min första bloggdesign jag gör alldeles själv. Hihi den e inte så
 värst wow men det är bra för att vara första gången så en
 stor applåd till mig (:. Nu är det helg. Ska ni hitta på något kul? Vet inte
 riktigt om jag bara ska ta det lungt ikväll eller om jag ska till malmö
 festivalen men det får vi se lite senare.

Jag lovade er också att fota kläderna jag köpte igår men jag
 sitter faktiskt & äter just nu. Efter det behöver jag sova en stund eftersom jag
 är jävligt trött. När jag vaknar då lovar jag att fotografera dom (:





HAHA, helt sant!



Kommentarer
Postat av: Fushsia

inte skärskilt mkt ;) sj?



puss

2009-08-21 @ 14:53:08
URL: http://fushsia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0