bal klänningar

Om två år tar jag studenten & jag måste verkligen hitta en bal klänning till min bal.
haha lite tidig men åh jag vet faktiskt inte hur den ska se ut eller något! Hittade i alla
fall en sida med bal klänningar. Vad jag vet så ska min klänning inte se ut så här 
|
|
v




Gillade faktiskt klänningarna riktigt mycket men vad jag har sett så går inte runt i Helsingborg
med så här puffiga/stora klänningar på studentbalen. Det ska mer se ut så här
|
|
v




Jag skulle jätte gärna vilja ha den gröna sjöjungfruklänningen här ovanför
texten fast i vinröd färg. Fy fan vad snyggt det hade varit. Eller vad tycker ni?
källan finns här.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillade de flesta, tror tillochmed min mamma har ungefär en sån orange fast en skräddsydd ifrån Kina när hon var brudtärna åt hennes syster i höstas. ;D

2009-08-19 @ 09:47:23
Postat av: Anonym

jag kan inte kommentera när min adress och sånt står där uppe men jag kan säga att den anonyma kommentaren var min, http://jsabeth.blogg.se

2009-08-19 @ 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0